9.21.2010

Hebe错了

我爱你
你爱她
她爱你
你不爱我

Hebe好无聊
我也一起无聊了

有人得空上网打部落格
却不得空和别人fb chat

她说她输了
也不代表她输的起

有人说我赢了
但我赢得一点都不全面

他没有说谎话
可是他的话太直接
还是伤害了她

一刹那的冷眼
一瞬间的失望

一个诺言
一个谎话

不喜欢还是要喜欢
不能忍还是要忍

说起来好像很甜蜜
后面听到的却是。。。。让你完全没有想过的答案
多么的让你惊讶
让你失望
绝望




地球人
真的是要很坚强才可以生存下去
因为这世界太恐怖了
-------------------------------
Hebe错了
每个人都不爱别人
只爱自己

2 comments:

純誼 said...

自私 我認為不算是愛自己 愛 好難 愛自己太多太少都不好過

田馥甄的新專輯真的好好聽 我買了 你太猖狂 離島 我想我不會愛你 超級瑪麗 給小孩 沒有管理員的公寓 我對不起我 To Hebe

"Hebe, is one member of S.H.E. Recently, she's released new solo album named TO HEBE. It is really a perfect album, she tried a lot of different range music. In addition, She is really pretty, I like her hair style. She can sing live very well and can sing in different music such as rock, R&B, jazz, etc. Personally, she really cool not talking too much. She is a great singer not good singer.. "

天 http://www.youtube.com/watch?v=RGG_rmgqUWQ&feature=player_embedded

аlёз said...

apa hal..??0.o r u ok..?